/ چقدر دلتنگ اون روزام /


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی بگذار بفهمند که نفهمیدی

چرا کل زندگیمون افتاده دست دنیای مجازی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آوای زخم های دل و آدرس zakhmedel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 96347
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 388
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 179
:: کل نظرات : 388

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 36
:: بازدید ماه : 400
:: بازدید سال : 1443
:: بازدید کلی : 96347

RSS

Powered By
loxblog.Com

/ چقدر دلتنگ اون روزام /
شنبه 10 / 11 / 1391 ساعت 19:19 | بازدید : 949 | نوشته ‌شده به دست mohadese | ( نظرات )

چقدر دلتنگ اون روزام!  روزایی که با بچه ها وسط حیاط می شستیم و حرف می زدیم،

درد و دل می کردیم. وقتی زنگ می خورد آخرین نفرات وارد کلاس میشدیم.....

ولی حالا چی؟؟؟؟

همه مون پخش و پلا  شدیم.چقدر دلم واسشون تنگ شده!!!

ما چند نفر دوست واقعی بودیم ؛ از اونایی که نمیتونستیمگریه ی اون یکی  رو ببینیم

و گریه نکنیم...

آخرین زنگ انشا مونو یادم نمیره!خودم یه انشا نوشتم ولی نتونستم بخونم..

چون گریه ام می گرفت...دادم به ریحانه .اون خوند اما با بغض .. هر 6 تامون گریه می کردیم................

انشالله هر جا هستن موفق باشن و به آرزوشون برسن....




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
الهام در تاریخ : 1391/11/25/3 - - گفته است :
سلاممممممممممممم

راست میگی انشا خیلی قشنگ بووود.

راااستی دلمم برات خیلی تنگ شدهپاسخ: سلاممممممممممممممممممم! الهام جونم خوبی!!! منم خیلی دلم برات تنگ شده!!!

/weblog/file/img/m.jpg
ملیسا در تاریخ : 1391/11/11/3 - - گفته است :
سلام . خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده . دختر اشکمو درآوردی !!

یادته اون روز که انشا می خوندی ، هممون زار می زدیم ؟ الانم دوست دارم گریه کنم.پاسخ: سلام عزیییییزم!!!!مگه میشه یادم بره....عضو بهترین خاطراتمه..بمیرمم فراموش نمی کنم....

/weblog/file/img/m.jpg
s#A#n#A در تاریخ : 1391/11/11/3 - - گفته است :
اينـــــــــــــجا رو ! پاسخ: ممنون ! سعی می کنم همین کارو کنم....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: